© 2024 Auto.ro
Vanzarile inregistrate in luna ianuarie se materializeaza intr-un procentaj de 5.1%, un lucru imbucurator pentru producatorul german avand in vedere ca in aceeasi perioada a anului precedent, Audi a punctat doar 3.9%.
Pentru Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de Management pentru vanzari si marketing al Audi, acest triumf este explicat in primul rand prin gama larga si variata de modele pusa la dispozitie de producator. Numai in 2008, acesta a implementat pe piata auto 12 noi modele. "In mod special, in vremuri diferite ca acestea este crucial ca noi sa le oferim clientilor nostri exact ceea ce isi doresc. Trebuie sa oferim modele atragatoare si sportive, care vor genera entuziasm printre fanii Audi. In 2009 vom ramane in ofensiva” a adaugat Schwarzenbauer.
Pana in anul 2015, compania isi propune lansarea a 40 de modele, toate beneficiind de o tehnologie evoluata. Investitia anuala in dezvoltarea produselor se ridica la 2 miliarde euro.