© 2024 Auto.ro
Pe noi nu ne mira foarte tare o asemenea veste, insa, istoric vorbind, trendul este anormal: de-a lungul existentei lui Camaro, modelele cu opt cilindri sau vandut intr-o proportie cu 50% mai mica decat versiunile entry-level.
In plus, situatia este cu atat mai ciudata cu cat propulsorul V6 aflat la baza gamei este unul dintre cele mai reusite produse in SUA in ultima vreme.
Potrivit celor de la Edmunds, in jur de 31.500 de unitati Camaro din cele 47.200 achizitionate pana acum au fost versiuni SS, propulsate de agregatul V8 de 6,2 litri si 400 CP. Asta inseamna echivalentul a 66% din vanzarile totale, in comparatie cu cele 46% din “sufragii” obtinute de variantele V8 ale precedentei generatii.
Evident, General Motors nu poate fi decat foarte bucuros cu acest mers al lucrurilor, chiar daca el este sinonim cu o diminuare drastica a rating-ului CAFE: la urma-urmei, Camaro SS este cu 8.000 de $ mai scump decat fratele sau mai “sarac” in cai putere.