© 2024 Auto.ro
HSO Motors, capul de pod al lui Brilliance in Europa, a dat faliment dupa doar un an si ceva de functionare din cauza cererii foarte scazute pentru produsele companiei chineze.
Printre cauzele esecului, importatorul german a identificat si cele doua filme ale lui crash-testului ADAC, in care modelele BS4 si BS6 obtin rezultate slabe, respectiv extrem de slabe comparativ cu masinile europene.
Va reamintim ca, in vara lui 2007, ADAC a efectuat un crash-test similar cu cele realizate de EuroNCAP, in care protagonist a fost Brilliance BS6. In urma impactului, jumatatea din fata a sedanului chinez s-a transformat intr-o gramada de fiare infiorator torsionate, determinandu-i pe germani sa concluzioneze ca pasagerii unui asemenea vehicul ar avea putine sanse de supravietuire.
Compania din Tara Marelui Zid a incercat sa dreaga busuiocul anul acesta cu BS4, insa nici el nu a reusit sa obtina vreo stea la testele ADAC; totusi, conform vechilor norme EuroNCAP, BS4 ar fi putut obtine trei stele.
Evident, asta nu a linistit pe nimeni, astfel incat clientii au ramas indiferenti la oferta lui Brilliance.
Oricum aceasta nu era foarte tentanta, masina – considerata o concurenta pentru Ford Focus, VW Golf sau Skoda Octavia – avand un pret de circa 16.000 de euro.
Cu toate acestea, asiaticii nu au de gand sa se dea batuti: ei vor prelua rolul de importator oficial de la HSO Motors si vor organiza un nou “asalt” pe pamant european. Incercarea moarte n-are...