© 2024 Auto.ro
Vanzarea unui Bugatti Veyron intr-un asemenea climat economic nu este ceva iesit din comun, dat fiind faptul ca pana si cei mai bogati dintre bogati au ajuns sa se planga de costurile de intretinere ale hypercar-ului din Molsheim.
Pe de alta parte, instrainarea unui Veyron la pachet cu... un camion special creat pentru transportul bolidului este cel putin interesanta, mai ales privind lucrurile prin prisma unui pret avantajos.
Sa dizolvam suspansul: proprietarul cere 895.000 de euro pe ambele vehicule, o reala superoferta daca ne gandim ca un Veyron nou costa 1,5 milioane de euro.
Masina se mai lauda si cu un rulaj destul de mic – 7.728 km – , dar sa nu uitam, totusi, de adevaratul sau punct de atractie: utilitara Mercedes Atego, cu rol de garaj mobil.
Vopsit in aceeasi nuanta de albastru ca si “chiriasul” sau si decorat cu logo-urile companiei franceze, camionul dispune si de o rampa generos dimensionata, ce permite operatiuni de incarcare/descarcare destul de facile. Nici nu concepeam altfel...