© 2024 Auto.ro
Nu multi l-au vazut in persoana, dar deja exista zvonuri conform carora Bugatti 16C Galibier a primit unda verde pentru productie, urmand sa coste aproximativ un milion de euro.
Limuzina Bugatti nu este la fel de extrema ca Veyron, nici ca design, nici tehnic. E adevarat ca foloseste acelasi propulsor W16 quad-turbo, de 8.000 cmc, dar detunat la 800 CP fata de 1.001 cai-putere cat are Veyron.
De asemenea, se pare ca transmisia dublu ambreiaj va fi inlocuita cu o automata mai conventionala (8 trepte).
16C Galibier va atinge o viteza maxima de “doar” 352 km/h, mai mica decat cea atinsa de fratele sau, dar si asa considerabil mai mare decat restul limuzinelor superluxoase de pe piata.
Zvonurile mai sustin ca noul model ar putea folosi platforma lui Bentley Mulsanne, dar si ca nu s-a luat inca o decizie finala, Bugatti evaluand mai multe optiuni. Daca toate merg bine, primul model de serie ar putea fi prezentat in 2013.