© 2024 Auto.ro
A fost un esec de proportii, dar, paradoxal, nu asta e motivul principal pentru care americanii au decis sistarea productiei.
Ci faptul ca tocmai au vandut fabrica din Suedia i-a curmat “cariera” celui mai mic Cadillac. Acesta, in esenta un 9-3 recarosat, era pastrat in productie pentru ca gradul de utilizare al fabricii era mai bun asa si pentru ca “dezvoltarea” lui a costat un pumn de monede.
Un alt argument ar fi ca vanzarile au fost asa de slabe, incat costul mutarii liniilor de asamblare in Germania nu s-ar fi amortizat niciodata.
Se pare ca yankeii nu vor sa invete din episodul BLS, caci se incapateneaza sa vanda CTS in Europa, care va primi si un motor diesel - potrivit ultimelor zvonuri. Mai mult, ATS e anuntat drept un rival al lui BMW Seria 3 sau Mercedes C-Klasse, deci, in esenta, urmasul lui BLS. Ramane de vazut daca ATS va avea o cariera mai stralucita, dar nu-ti trebuie o diploma ca sa te prinzi ca sansele sale sunt destul de mici din start.