© 2024 Auto.ro
Probabil, cel mai nimerit loc din Europa in care-ti poti modifica proaspat achizitionata masina americana este atelierul lui Geiger, un tuner german care nu face nici un secret din pasiunea pentru automobilele create pe celalalt mal al Atlanticului.
Modele de toate formele si marimile, produse de oricare dintre concernele din Detroit, au trecut prin mainile inginerilor sai... mai putin Cadillac CTS-V. Care, dupa cateva zile in “cantonamentul” lui Geiger, capata porecla “Brute Force”...
Si nu pe degeaba: desi motorul V8 de 6,2 litri – acelasi montat si sub capota ultra-perfromantului Corvette ZR1 – producea deja 556 CP si 747 Nm, nemtii nu s-au lasat pana cand acesta nu a ajuns sa trimita catre rotile posterioare 619 CP si 850 Nm.
Nu sunt multe supercar-uri care sa se mandreasca cu asemenea performante si... nu sunt multe supercar-uri care sa se laude cu viteza maxima a lui CTS-V “Brute Force”, sedanul american oprindu-se din accelerat doar in momentul in care acul vitezometrului indica 330 km/h.
In plus, Geiger ne asigura ca masivul Cadillac si-a pastrat capacitatea de a fi neobisnuit de agil pe o suita de viraje, astfel putem introduce usor pretul de 84.900 de euro (cu doar 10.500 de euro mai mare decat cel al masinii de la care s-a plecat) pe lista cu chilipiruri. Chilipiruri scumpe, evident...