© 2024 Auto.ro
Hennessey nu s-a multumit doar cu programul de tuning dedicat lui Chevrolet Camaro, pregatind un pachet de individualizare si pentru Cadillac CTS-V.
Concurentul lui BMW M5 si Audi RS6 are, in mod normal, un V8 de 6,2 litri si 556 CP sub capota, insa, cu ajutorul preparatorului din Texas, acesta poate ajunge si la 800 CP!
Pana acolo insa, sunt cateva etape intermediare, incepand cu kit-ul numit V600. Acesta include un filtru de aer K&N, un upgrade al sistemului de supraalimentare si un nou software pentru managementul motorului, modificari necesare obtinerii unei puteri de 610 CP si a unui cuplu de 820 Nm. In urma transformarii, sedanul american ajunge la 100 km/h in numai 3,7 secunde si la o viteza maxima de 314 km/h.
Si mai multe in privinta performantelor se pot obtine cu programul V650 care, pe langa operatiunile incluse in V600, presupune introducerea unui sistem de admisie "cold air", unui sistem de evacuare din otel inoxidabil, unor convertoare catalitice de inalta performanta si a unui alt schimbator de caldura pentru intercooler. Puterea ajunge astfel la 650 CP, in timp ce cuplu mai urca putin pana la 869 Nm.
Lucrurile cu adevarat serioase (si periculoase) incep insa cu pachetul V700 - 700 CP, 950 Nm, 0-100 km/h in 3,1 secunde si 340 km/h viteza maxima - si se termina cu salbaticul V800, ce obliga agregatul sa scoata 800 CP si 1.058 Nm. Doamne...