© 2024 Auto.ro
Spyker se chinuie de doi ani si jumatate sa lanseze SUV-ul D12 Peking-to-Paris si, din cate se pare, nici 2009 nu va fi anul norocos.
Potrivit ultimelor informatii, vom vedea o versiune finala la viitorul salon de la Geneva, cand masina va renunta la indicativul D12 pentru D8. Motivul? Sub capota s-ar putea ascunde agregatul supraalimentat de pe Cadillac CTS-V.
Faptul ca olandezii se gandeau sa renunte la motorizarea W12 de origine Audi nu este tocmai o noutate, insa implementarea impresionantului V8 american este cu siguranta una.
La 550 CP si 746 Nm, motorul lui CTS-V nu este cu nimic mai prejos in comparatie cu cele din dotarea unor SUV-uri precum Mercedes ML 63 AMG, Porsche Cayenne Turbo S sau BMW X5 M, astfel incat ne asteptam la performante impresionante din partea lui D12 (sau, ma rog, D8) Pekin-to-Paris.
De fapt, se vehiculeaza deja cateva cifre, specialistii anticipand o acceleratie de la 0 la 100 km/h in aproape cinci secunde si o viteza maxima de vreo 280 km/h. Asteptati-va deci la si mai multe liniute de fite pe Magheru.