© 2024 Auto.ro
Desi General Motors se confrunta in aceste momente cu spectrul falimentului, acest fapt nu i-a determinat pe clientii lui Cadillac sa-si piarda increderea in produsele marcii.
O dovada destul de clara in acest sens este faptul ca, Cadillac a ocupat pentru a doua oara consecutiv fotoliul de lider al studiului de satisfactie condus de catre AutoPacific.
Fiabilitatea, sunt de parere specialistii, conteaza foarte mult in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive (care, pe deasupra, se mai si micsoreaza), astfel incat asemenea "bile albe" nu pot decat sa contribuie la succesul ulterior al companiei.
Revenind insa la clasamente, sa mentionam faptul ca AutoPacific a realizat mai multe topuri in functie de segmente si nise de piata, unde Cadillac a mai luat un "titlu" prin Escalade (castigator la categoria SUV-urilor de lux).
Per total insa, asiaticii si-au tras "partea leului" cu nu mai putin de 12 victorii in cele 23 de clasamente intocmite, americanii dominand, ca de obicei, sectorul rezervat utilitarelor.