© 2024 Auto.ro
Dupa un an 2009 de cosmar, General Motors incearca acum sa culeaga roadele de pe urma catorva lansari recente, ce s-au dovedit a fi un real succes comercial.
Potrivit declaratiei presedintelui GM North America, Mark Reuss, uzinele care asambleaza modelele Chevrolet Equinox, Cadillac SRX si Buick LaCrosse sunt deja la capacitate maxima, fiind puse in situatia de a nu mai face fata cererii. Noroc ca americanii au un plan de rezerva...
Solutia gasita de Reuss este redeschiderea uneia dintre fabricile pe care GM le-a suprimat in conformitate cu directivele planului de restructurare. Boss-ul diviziei nord-americane a mentionat facilitatea Spring Hill din Tennessee drept una dintre candidate, avand in vedere ca GM a cheltuit milioane in trecut pentru ca respectiva uzina sa il poata produce pe Chevy Traverse.
Presupunand ca fostul lider mondial va redeschide portile la Spring Hill, se poate spune ca respectiva suma a fost bine cheltuita, mai ales ca, potrivit aceluiasi Reuss, fabrica este suficient de flexibila incat sa construiasca si alte modele.
Pe langa uzina de la Spring Hill, GM a mai pus-o si pe cea de la Janesville, Wisconsin in standby, aceasta urmand a opera din nou in caz ca gigantul din Detroit are nevoie de mai multa capacitate de productie in SUA. Ca fapt divers, cele doua fabrici au costat, impreuna, peste un miliard de $...