© 2024 Auto.ro
Fostul numar unu mondial are mari probleme pe teren propriu, insa, in China, vanzarile sale cresc intr-un cat ale altora in zece.
Potrivit unui comunicat al diviziei din Tara Marelui Zid, volumul comercial inregistrat in 2009 a fost cu 66,9% mai mare decat cel din anul precedent, cele 1,83 de milioane de masini vandute “acaparand” o felie de piata cu 1,3% mai mare decat cea din 2008 (13,4%).
Shanghai-GM, joint-venture-ul nascut din alianta gigantului american cu SAIC Motor Corporation, a avut la randu-i un 2009 excelent, inregistrand o crestere a vanzarilor cu 63,3%. Nici SAIC-GM-Wuling, alianta pe care GM a facut-o cu SAIC si Liuzhou Wuling Automobile pentru a patrunde pe piata vehiculelor utilitare nu s-a lasat mai prejos: cele 1,06 milioane de masini vandute anul trecut sunt cu 63,9% mai multe decat in 2008.
“Suntem mandri de performanta din 2008. Consumatorii chinezi sunt de-a dreptul entuziasmati de gama noastra de produse moderne, elegante si eficiente”, a declarat Kevin Wale, presedintele si managerul operatiunilor GM din China. Cumva, il credem pe cuvant...