© 2024 Auto.ro
Desi Chrysler are mai mare nevoie de FIAT pentru a se dezvolta, italienii pot beneficia, la randul lor, de cateva avantaje daca parteneriatul dintre cele doua companii va fi definitivat.
De exemplu, si-ar putea completa gama de motoare cu agregate V6 Chrysler, cum ar fi versiunea Pentastar lansata de curand la Salonul Auto de la New York. In acest motor americanii au investit foarte mult, el urmand sa inlocuiasca sapte propulsoare mai vechi in urmatorii doi ani.
Pentastar, cu o cilindree de 3,6 litri, a fost gandit din start ca o structura modulara, cat se poate de ieftina de produs. In acest sens, inginerii de peste Ocean au folosit foarte mult plastic in constructia sa, reusind sa reduca substantial costurile de productie. Si, chiar daca versiunea de baza duce lipsa de unele tehnologii raspandite (injectie directa, distributie variabila, deactivarea cilindrilor sau supraalimentare), ele pot fi adaugate cu usurinta daca nevoile cer asta.
FIAT, pentru acest motor, dar nu numai, poate oferi yankeilor versiunile proprii de 1,4 si 1,8 litri, turbo, care pot fi folosite de Chrysler in modelele mici.