© 2024 Auto.ro
Intrarea sub incidenta Capitolului 11 se dovedeste a fi un cutit cu doua taisuri atat pentru General Motors, cat si pentru Chrysler, cele doua companii platind o situatie financiara ceva mai fericita cu pretul unei imagini mai proaste in ochii consumatorilor.
Potrivit unui studiu condus de Rasmussen, opinia publica favorizeaza in aceste momente un constructor precum Ford, care a ales sa iasa din impas prin propriile puteri.
Investigatia, efectuata in finalul acestei luni pe baza opiniei a 1.000 de cetateni americani, a scos la iveala faptul ca doar 38% dintre ei au o parere buna despre General Motors (cu 6% mai putini decat in luna mai); concomitent, 21% dintre cei intervievati au o consideratie foarte proasta despre fostul numar unu mondial.
Chrysler, la randul lui, a pierdut 6% din totalul celor care-l vedeau cu ochi buni cu doua luni in urma, ajungand la o cota de 34%; in acelasi timp, procentul celor care-l dispretuiesc a crescut la 23%.
Care este situatia lui Ford? Ei bine, rezultatele vorbesc de la sine: 66% din cei 1.000 de americani participanti la studiu au o parere favorabila despre Ovalul Albastru, 22% dintre acestia aproape declarandu-se fani.
Si toate acestea deoarece Ford a refuzat ajutorul guvernamental care, asa precum bine se stie, ar fi provenit dintr-un fond alimentat cu bani publici. It’s all about the Benjamins...