rss

Chrysler 200 va purta logo-ul Lancia in unele piete europene

  1. 14/10/2010
  2. Categoria: Chrysler
  3. Tags: chrysler 200, lancia 200, Sebring

Fructele aliantei Chrysler-Fiat au ajuns deja pe piata americana, iar acum cele doua companii cauta sa acopere cat mai multe teritorii neexploatate. O piesa esentiala in atingerea acestui scop il reprezinta noul 200, model ce va intra pe pietele europene cu logo-ul Lancia.

Versiunea puternic restilizata a vechiului (si nereusitului) Sebring este supusa unui plan de marketing cel putin complicat: Chrylser va utiliza propria marca pentru Marea Britanie si Irlanda, in timp ce restul continentului european va primi noul 200 sub brandul Lancia.

Aceste decizii au fost luate pe fondul insuccesului Chrylser pe Batranul Continent. Cu toate aceatea, nici Lancia nu a facut figura buna, doar pe piata locala inregistrand ceva reusite. Dar, in mod sigur este un brand mai popular pentru europeni decat Chrysler.

In cazul in care aceste planuri se vor adeveri, Chrysler/Lancia 200 va concura cu Volkswagen Passat, Ford Mondeo si Opel Insignia.

In SUA, oferta de motorizari include un motor cu patru cilindri de 2.4 litri care furnizeaza 200 CP si o propulsor V6 Pentastar de 3.6 litri care dezvolta 287 CP. Versiunea de baza a lui Chrysler 200 pleaca din fabrica cu o transmisie automata cu patru trepte, in timp ce motorul V6 beneficiaza o cutie de viteze automate cu sase rapoarte.

Chrysler si-a stabilit un target de vanzari de aproximativ 80.000 de unitati pe piata americana, unde va duce batalii cu mult mai popularele Toyota Camry si Honda Accord.

Vizualizari: 2043