© 2024 Auto.ro
Renault a inregistrat cresteri ale vanzarilor, in primul trimestru al anului 2009, pe piata auto din Germania, unde Dacia si-a dublat vanzarile ca urmare a programul Rabla introdus de guvernul Merkel.
Conform raportului financiar al grupului Renault pe primul trimestru, Dacia a inregistrat o crestere de 29% si la nivel european, datorita programelor de innoire ale parcurilor auto.
Veniturile grupului auto Renault, pe primul trimestru al anului 2009, au scazut, fata de perioada similara a anului precedent, cu 30,8%, la 7,08 miliarde euro, scadere ce vine in urma unui declin global al vanzarilor de 22,4%.
Divizia Automobile a raportat venituri de 6,634 miliarde euro, in scadere cu 31,8% fata de perioada similara a anului trecut, pe o piata conditionata de reducerea stocurilor din reteaua de distributie.
In Europa, grupul francez a raportat o scadere a vanzarilor de 22%, cu 19% mai putin fata de primul trimestru al lui 2008.
Renault s-a aflat in crestere pe piata germana, unde vanzarile modelelor Dacia s-au dublat. Aici s-a inregistrat o crestere de 15% in cazul modelului Renault de mic litraj Twingo.