© 2024 Auto.ro
Dupa parteneriatul de succes cu echipa italiana Udinese Calcio, Dacia a semnat un nou contract de sponsorizare, de data aceasta cu clubul din liga a doua germana FC St. Pauli, dupa cum informeaza site-ul oficial al gruparii din 2.Bundesliga.
Acordul semnat intre Achim Schaible, CEO Renault Germania si reprezentant al brandului Dacia in aceasta tara, si Michael Meske, CEO St. Pauli, este valabil pe un sezon, Dacia urmand sa vireze in contul clubului german 1,2 milioane de euro.
Jucatorii lui St. Pauli vor imbraca pentru prima data noul echipament de joc cu logo-ul Dacia pe piept duminica in meciul de debut in noul sezon 2009-2010, cel cu FC Villingen din Cupa Germaniei.
Primul meci in care fotbalistii din St. Pauli vor purta tricourile cu noul sponsor va avea loc in acest weekend, cand echipa germana debuteaza in sezonul 2009/2010 a Cupei Germaniei contra celor de la FC Villingen.
In urma cu cateva zile, producatorul auto roman a anuntat ca parteneriatul cu Udinese a fost prelungit pana in 2011.
De la patrunderea pe piata germana in vara anului 2005, Dacia a vandut peste 100.000 de autovehicule, Germania devenind cea mai mare piata de desfacere pentru constructorul de la Mioveni.