© 2024 Auto.ro
Criza generala care a urmat cutremurelor din Japonia afecteaza, precum un puzzle, intreaga industrie mondiala. Majoritatea constructorilor auto au fost nevoiti sa isi incetineasxa ritmul de productie, ba chiar sa puna lacatele la uzinele din apropierea dezastrului, precum si la fabricile situate pe alte continente. Dacia nu face exceptie.
Aprovizionarea cu piese produse de pe teritoriul Japoniei se desfasoara cu dificultati, fapt ce a determinat Dacia sa suspende activitatea de asamblare de la Mioveni timp de patru zile, incepand cu 22 aprilie.
Constructorul roman are probleme in aprovizionarea cu unele piese pentru Duster si elemente de etansare, a declarat pentru NewsIn directorul de comunicare al Renault Romania, Anca Oreviceanu. Totodata, oficialul Dacia a mentionat ca nu va fi oprita intreaga activitatea Dacia, ci doar cea de asamblare
Totodata, Toyota a anuntat suspendarea activitatii a cinci dintre fabricile sale din Europa, timp de patru zile, la sfarsitul lunii aprilie si inceputul lunii mai.
Si General Motors, Honda si Saab intampina probleme in aprovizionarea de componente auto pe fondul crizei japoneze. Ford a anuntat acum doua saptamani ca inchide temporar fabrica din Genk, Belgia, pentru a face economie de piese.