rss

Marea Britanie, urmatoarea pe lista Dacia

  1. 11/01/2011
  2. Categoria: Dacia
  3. Tags: Dacia, Duster, Logan

Dacia continua expansiunea pe pietele externe si planuieste intrarea pe piata din Marea Britanie, cu SUV-ul Duster, in 2012. In plus, constructorul roman planuieste consolidarea pozitiei in tari din Europa si Africa de Nord.

In planul de afaceri pe acest an figureaza si extinderea gamei de accesorii auto pentru modelul Duster si marirea numarului concesiunilor dedicate marcii Dacia pe plan extern, de la 150 la 200 de dealeri, pana la finele lui 2011.

"Europa si Africa de Nord sunt tintele prioritare de care vom tine cont in anii urmatori. In 2011 urmeaza sa dezvoltam gama Dacia, sa dezvoltam retelele de distributie peste tot pe unde suntem prezenti, dar si sa crestem vanzarile", a declarat luni directorul de dezvoltare al marcii Dacia, Rafael Treguer, in cadrul unei conferinte de presa.

Referitor la traiectoria pietei auto autohtone, directorul comercial pentru Automobile Dacia, Fabrice Cambolive, este increzator ca piata auto va creste in 2011 fata de anul trecut din doua motive: succesul asteptat al Programului Remat si majorarea taxei de poluare, care este mai favorabila pentru achizitiile de vehicule noi.

In anul precedent, vanzarile Dacia la nivel global au urcat cu 12%, la la 348.723 unitati, fata de 311.282 vehicule comercializate in 2009.

Cel mai popular model Dacia in 2010, la nivel global, a fost Sandero, cu 154.559 unitati vandute in intreaga lume, urmat de Logan, cu 127.164 vehicule vandute si de Dacia Duster (lansat in primavara anului trecut), cu 67.000 unitati vandute.

In Romania, Dacia a vandut anul trecut 36.730 unitati, afisand o cota de piata de 31,7%. Cel mai vandut model Dacia in tara a fost Logan, cu 28.857 unitati, Duster, cu 4.826 vehicule vandute si apoi Sandero, cu 3.047 vehicule.

Pentru 2011, Dacia isi propune sa aiba o cota de piata in Romania mai mare de 30%.

Vizualizari: 1517