© 2024 Auto.ro
Chrysler se afla in aceste momente intr-o perioada de tranzitie, in care trebuie sa chibzuiasca cea mai buna metoda de a integra masinile lui FIAT in peisajul pietei auto americane.
Ca atare, in urmatoarea perioada nu vom vedea prea multe noutati absolute din partea sa. Ceea ce nu inseamna, pe de alta parte, ca numarul trei din Detroit nu se ocupa de masinile pe care le are deja in “ograda”.
Si cand spunem asta ne referim la un update pregatit pentru “micul” Caliber, ce va primi un interior si un motor diesel noi. In ceea ce priveste primul aspect, avem de salutat o consola centrala ceva mai bombastica, ce pare a fi realizata din materiale sensibil mai bune calitativ.
Designul bordului a fost schimbat si el pe ici, pe colo, prin partile esentiale, pana si interiorul torpedoului aratand ceva mai bine.
Vestile sunt inca si mai bune in plan tehnic, Dodge propunand, pentru piata europeana, un nou motor diesel. Are 2,2 litri, 163 CP si 320 Nm, adica cu 200 cmc, 23 CP si 10 Nm mai mult decat agregatul “doi-zero” de origine VW. In plus, noul agregat consuma, in medie, doar 5,8 litri/100 km, cu 0,3 litri/100 km decat vechiul propulsor. Il asteptam in primul test.