© 2024 Auto.ro
De cand a aparut pe piata, Ford Focus RS a reprezentat o sursa de inspiratie pentru marile case de tuning. Ultimii care si-au pus amprenta pe noul hot-hatch sunt inginerii de la Loder 1899, care au injectat masinii 45 de cai-putere in plus.
Astfel, Focus RS devine cel mai puternic model de serie cu tractiune pe puntea fata. In viziunea tunerului german, motorul turbo de 2,5 litri de pe Focus RS dezvolta acum 345 CP, in timp ce cuplul motor maxim a fost sporit de la 440 la 520 Nm.
Cei de la Loder 1899 spun ca ingredientul-minune il reprezinta sistemul de evacuare complet refacut, care, dincolo de un sound mai infricosator, ofera si un plus de 20 de "cai", in timp ce sistemul ECU a fost recalibrat. In plus, RS-ul a mai primit noi suspensii sport care reduc garda la sol cu 35 mm si un nou set de jante din aliaj Vertigo de 20 inch, care sunt mai mari cu 1 inch comparativ cu cele de serie.
Ansamblul acestor modificari costa 6.500 de euro.