© 2024 Auto.ro
Geiger nu se dezminte: indiferent de masina careia urmeaza sa-i dedice un program de tuning, aceasta va ajunge sa dezvolte suficienti cai putere incat sa provoace o serie de miscari tectonice.
Ultimul intrat “la aparat” a fost nimeni altul decat supercar-ul lui Ford, GT, care, in urma modificarilor, a primit un nume cat se poate de sugestiv: HP 790.
Ai ghicit: acea cifra se refera la numarul de cabaline dezvoltat de catre agregatul V8 de 5,4 litri, rezultat in urma instalarii unui sistem de supraalimentare considerabil mai performant decat cel de serie.
Cuplul este de 863 Nm, adica exact cantitatea de forta de care era nevoie pentru ca GT – pardon, HP 790 – sa ajunga la 100 km/h in 3,6 secunde si la 300 km/h in numai 22,8 secunde. Viteza maxima? Respectabila, fara-ndoiala: 360 km/h.
Evident, Geiger s-a asigurat ca masina lor va putea fi recunoscuta si dintr-o mie: garda la sol este mai mica cu 60 mm, sistemul de evacuare este finalizat cu doua tevi de 110 mm, iar in cele patru colturi ale caroseriei odihnesc jante de 20 de inch cu design special, incaltate cu anvelope Dunlop SP Sport Maxx. Acum vom stii sa ne ferim din calea ei. Sau dimpotriva...