© 2024 Auto.ro
Desprins din Ford acum noua ani, Visteon si-a anuntat falimentul in mod oficial, dupa ce luni de zile s-a confruntat cu o scadere drastica si constanta a veniturilor.
Cel mai mare furnizor Ford n-a prea reusit sa se diversifice in anii de independenta, deci e doar logic ca probleme numarului doi din Detroit l-au afectat si pe el. Ford a sistat de multe ori productia in ultimele luni, moment in care n-a mai preluat stocuri de piese si subansamble de la Visteon, iar acesta din urma a ramas cu milioane de dolari blocati in produse nelivrate.
Visteon a incercat sa gaseasca intelegere chiar la Ford, dar producatorul american, lovit de propriile probleme, a refuzat sa-i acorde orice ajutor financiar.
Intrat in procedura de faliment, Visteon spera sa-si reorganizeze cat mai rapid si mai eficient operatiunile si sa revine in forta.
Pe langa reorganizarea si eficientizarea productiei, furnizorul de piese va incerca sa converteasca mare parte din datoriile pe care le are in actiuni.
Cazul Visteon nu este unic, la fel a patit si Delphi, care, din pacate, n-a reusit din 2005 incoace sa-si imbunatateasca situatia, fiind in continuare sub incidenta procedurii de faliment, pe cand Visteon si-ar putea reveni pana la sfarsitul anului.