rss

Ford castiga teren in studiul de fiabilitate al lui Consumer Reports

  1. 28/10/2009
  2. Categoria: Ford
  3. Tags: Consumer Reports, Ford, General Motors, Honda, Toyota

Studiul anual de fiabilitate efectuat de catre cei de la Consumer Reports a dezvaluit faptul ca 90% dintre produsele Ovalului Albastru, fabricate sub brand-urile Ford, Mercury si Lincoln, au punctat peste media industriei.

Mai mult, sedanul de clasa medie Fusion a primit un punctaj superior celor mai apreciate familiale din SUAHonda Accord si Toyota Camry...

Practic, singurele modele care nu i-au permis concernului din Detroit sa urce si mai sus in top au fost versiunile cu tractiune integrala ale lui Lincoln MKS, MKX si MKZ, toate trei punctand sub media industriei. Intre timp, din “scoala” lui General Motors au trecut examenul doar 20 de modele (din 48), in timp ce la Chrysler o treime dintre produse s-au plasat sub pragul mediu.

De partea cealalta, 69% dintre modelele asiatice inscrise in studiu au punctat mai bine decat media industriei, europenii si americanii ramanand departe in urma cu un scor de 47%, respectiv 42%.

Vestea buna pentru primii este faptul ca marcile care ii reprezinta revin in forta, Mercedes, Volkswagen si Audi avand rezultate mai bune decat cele de anul trecut.

Vizualizari: 2570