© 2024 Auto.ro
Honda dezvaluie informatii oficiale despre noul Honda Jazz Hybrid, care va fi comercializat alaturi de o versiune revizuita traditionalului Jazz, cu motorizare pe benzina.
Noua versiune hibrida dispune de acelasi sistem de propulsie ca si hibridul Insight, avand un motor de 1,3 litri i-VTEC si motor electric. Sistemul este combinat cu o cutie de viteze CVT si are emisii de doar 104 g / km de CO2 - cele mai mici din gama de masini de segment B cu cutie automata. Consumul de combustibil este de doar 4,5l/100 km in regim mixt. Fiind un hibrid cu motor benzina-electric, acesta asigura un nivel foarte scazut pentru orice fel de emisii, nu doar pentru cele care intra in componenta diferitelor taxe de poluare.
Vizual, Honda Jazz Hybrid se distinge de restul modelelor Jazz prin faruri restilizate, cu elemente albastre cromate, stopuri clare, o noua grila frontala albastra, bare de protectie redesenate si un element cromat pentru designul portbagajului. Noul hibrid va fi pus in vanzare in gama de culori existente plus o culoare personalizata, Lime Green metalizat.
Habitaclul are un aspect improspatat, cu bordul intr-o singura culoare, mai inchisa, ce intra in contrast cu lumina albastra a cadranelor si a consolei centrale. Noul hibrid este de asemenea disponibil cu finisaje din piele, fiind prima data cand acest lucru a fost disponibil pe un model Jazz din Europa.
Bordul integreaza o versiune a functiei sistemului Eco Assist, care utilizeaza iluminatul ambiental al vitezometrului pentru a informa conducatorul cu privire la impactul stilului de conducere asupra economiei de combustibil.
Honda Jazz Facelift
Jazz Facelift se remarca la nivel de design prin barele din fata si din spate noi, precum si prin grila si luminile din fata reimprospatate. Luminile din spate au fost si ele modificate incorporand o mai mare suprafata de rosu in lentile, acestea facand mai departe diferenta intre versiunile pe benzina si Jazz Hybrid. Pentru 2011 gama Jazz e disponibila in doua culori noi, Deep Sapphire Blue si Ionized Bronze.
Una din cele mai mari schimbari este revenirea transmisiei CVT in cadrul gamei Jazz, reprezentand prima utilizare europeana a unei forme de trasmisie variabila diferita. CVT-ul de pe Jazz a fost imbunatatit prin montarea unui convertor de cuplu la cutia de viteze, ce ofera o eficienta sporita si un control imbunatatit la viteze mici.
Cu ajutorul transmisie CVT, versiunea cu motor de 1,2 litri a noului Jazz emite acum doar 123 g/kg de CO2 si consuma 5,3 litri / 100 km. Motorul mai mare, de 1,4L, are emisii incepand de la 126 g / kg, cu o economie de combustibil de 5,5 litri / 100 km, in regim combinat.