© 2024 Auto.ro
Honda Motor Europe lanseaza ‘Live Every Litre’, un proiect care aduce clientlilor din Europa noul hibrid sport CR-Z. Autoturismul va fi echipat cu camere care vor inregistra experientele participantilor in calatoriile sau provocarile de-a lungul Europei. De asemenea, Claudio Von Planta, producatorul elvetian de film, castigator al numeroase premii, va filma aventurile acestora, pentru a realiza un documentar unic.
Modelul CR-Z va fi urmat indeaproape de Claudio si de echipa sa pe perioada in care participantii calatoresc in cadrul evenimentului sau pe perioada calatoriei pe care si-au dorit intotdeauna sa o realizeze. Toate reactiile, emotiile si experientele lor vor fi captate de camere si montate intr-un film specific referitor la aceasta calatorie. Documentarul va include povestile unice ale diverselor grupuri care iau parte la campania ce le ofera sansa de a fi implicati in acest proiect grandios.
Evenimentul va avea loc in luna mai a acestui an, inainte ca modelul CR-Z sa fie pus in vanzare, oferind astfel publicului posibilitatea fara precedent de a avea acces la primul hibrid manual cu 6 viteze din lume. Evenimentul va da posibilitatea europenilor de a vedea, iar pentru participantii norocosi de a experimenta noul coupe. Noul hibrid sport este foarte potrivit pentru o asemenea misiune, dupa cum explica Ken Keir, Senior Vice President al Honda Motor Europe: “Consideram ca versiunea CR-Z este vehiculul perfect pentru aceasta campanie activata in social media, deoarece combina nivelul de emisii scazute cu o experienta distractiva. Capacitatea de a modifica dinamica autoturismului cu ajutorul sistemului de condus cu 3 moduri al CR-Z va oferi personajelor filmului nostru placerea de a conduce in orase sau pe drumurile din afara oraselor.”
Pentru a avea o sansa de a participa la acest grandios proiect sustinut de social media, doritorii trebuie sa se inscrie pe www.liveeverylitre.com, unde pot opta pentru tipul de calatorie, provocare sau traseu pe care doresc sa le urmeze la volanul unui CR-Z. Aceste experiente sunt generate in totalitate de utilizator, care poate doreste sa o ceara in casatorie pe prietena sa la Paris, sa isi ia trupa pentru a canta la un eveniment de caritate, sa caute o ruda de mult pierduta de-a stramosilor sai ori doar sa se plimbe pe drumurile la care a visat mereu.
Odata ce au aplicat, ei isi pot promova experientele online prin canalele social media pe care le aleg. Prin website-ul Live Every Litre ei pot descarca widget-uri pentru a face cunoscuta experienta si prietenilor, familiei, colegilor sau comunitatilor. Regizorul va lucra impreuna cu un grup independent de bloggeri care se va alatura campaniei noastre pentru a alege distributia finala, pe baza povestilor vizionate care au fost apreciate si preferate de public .
Honda sparge tiparele cu Live Every Litre, asa cum spune Laura Price, PR Executive in cadrul Honda Motor Europe: “Live Every Litre va oferi consumatorilor de media online sansa de a face ceva unic si diferit. Speram sa dam oamenilor posibilitatea de a-si satisface ambitiile si de a experimenta ceva ce nu pot face in viata de zi-cu-zi. Mare parte din aceasta campanie se va baza pe impresiile de grup, cu participanti si alte persoane online stabilind rezultatul final, ceea ce face ca acest proiect sa fie atat de interesant.”
Rutele si calatoriile care vor face parte din proiectul Live Every Litre nu vor fi decise pana cand toti potentialii participanti nu vor completa aplicatia lor pe website si pana ce comunitatea nu va vota. Sesiunea pentru completarea aplicatiilor se va deschide imediat si se va inchide la data de 15 martie 2010, cu inceputul calatoriei stabilt pentru luna mai, iar fanii vor putea viziona aventura in transmisie directa pe site-ul Live Every Litre.