© 2024 Auto.ro
Constructorul sud-coreean KIA a anuntat lansarea campaniei “Soul Collective”, un program la nivel national pentru piata americana, care face parte din strategia de marketing de promovare a modelului Kia Soul 2010.
Scopul campaniei este cel de a sensibiliza segmentul tinerilor prin parteneriate cu vedete cunoscute din lumea muzicii sau designeri renumiti.
Evenimente interactive sau teste cu masina vor face parte din activitatile companiei in orase diferite. In fiecare dintre acestea, evenimentul “Soul Collective” va dura timp de patru zile si va reuni dj renumiti, muzica live, proiectii video si expozitii de arta contemporana. Bazate pe sloganul " Kia Soul, a new way to roll”, activitatile vor sa evidentieze cum vedetele din randul tinerilor se descurca in meseriile lor.
Cu toate acestea, campania online este cea pe care producatorul sud-coreean se concentreaza. Doritorii vor avea parte de actualizarile constante, promotii si accesul exclusiv la concursurile, ce vor fi postate pe Twitter, in timp ce paginile Facebook si MySpace ale artistilor vor contine informatii detaliate cu privire la turneu.
"Kia Soul se concentreza pe inovatie, siguranta si design si are capacitatea de a obtine atentia tanarului consumator", a declarat Michael Sprague, director de marketing Kia.
"Ilustrand ideile si optiunile personalizable din spatele lui Soul, Kia Motors mixeaza inovatiile culturale cu publicul tanar, nu numai prin metode unice si interactive on-line, ci si in locatii urbane, printr-un mix de muzica moderna, de arta si de evenimente culturale," a adaugat Sprague.