© 2024 Auto.ro
In vreme ce tunerii americani isi poliseaza ultimele creatii in vederea participarii la SEMA, aici, in Europa, cei din Germania fac ce stiu ei mai bine: transforma sedan-uri in supercar-uri si supercar-uri in, ehem, hypercar-uri.
Wheelsandmore, de exemplu, a pus mana pe un Gallardo LP 560-4 si... nu s-a lasat pana ce nu l-a adus la o aruncatura de bat de fratele mai mare Murcielago LP 640-4.
In loc de 560 CP si 530 Nm, motorul V10 a ajuns la 620 CP si 785 Nm, gratie instalarii unor noi sisteme de admisie/evacuare si remaparii computerului de management; nota bene insa: toate acestea se “intampla” numai dupa ce clientul accepta semnarea unui cec in valoare de 12.500 de euro.
Apoi, pentru inca 13.998 de euro, nemtii inlocuiesc franele de serie cu unele mai performante, discurile anterioare, cu diametrul de 380 mm, fiind actionate de etrieri cu 8 pistonase.
Iar, ca tacamul sa fie complet, setul de roti de fabrica sunt “jertfite” in favoarea unor jante de 20 de inch invelite cu anvelope Dunlop Sport Maxx, in timp ce suspensiile sunt dotate cu un kit special, ce permite marirea gardei la sol cu 45 mm atunci cand starea suprafetei de rulare nu este dintre cele mai bune.
Daca le vrei si pe ultimele doua, pregateste-te sa adaugi inca 11.400 de euro pe factura...