© 2024 Auto.ro
Varful de gama hibrid al producatorului japonez a primit un update discret cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, ce consta din mici retusuri estetice, o lista mai bogata de echipamente, frane mai eficiente si baterii dispuse mai judicios.
Vizual, noul model se deosebeste printr-o grila modificata, ce adopta patru elemente orizontale, prin guri de admisie redesenate, impreuna cu faruri de ceata diferite. Si forma oglinzilor retrovizoare a fost retusata, ele incorporand de acum semnalizatoare cu LED-uri si lumini suplimentare, menite sa “deconspire” orice capcane ascunse ce pot “atenta” la curatenia pantofilor ocupantilor.
La interior se remarca instrumentarul usor modificat, in numele ergonomiei de top, display-ul de pe consola centrala si gurile de ventilatie fiind repozitionate. De asemenea, sistemul de navigatie este nou, flancat de butoane mari, mai usor lizibile.
Sistemul de propulsie a primit un nou mod ECO, care monitorizeaza atent felul in care masina e condusa, respectiv cum e operat sistemul de aer conditionat, ceea ce duce la reducerea consumului si, implicit, a emisiilor de noxe. Nu in ultimul rand, modulele bateriilor au fost repozitionate, astfel ca locul ocupat de ele e mai mic, drept urmare capacitatea portbagajului a crescut.
Noua versiune a lui LS600h respecta normele de poluare Euro5, ceea ce il va scuti de multe taxe in majoritatea tarilor din lume.
La inceput aminteam si de frane - noile unitati, livrate de Brembo, dispun de discuri ventilate mai mari (380 mm) si au etrieri cu sase pistonase.