© 2024 Auto.ro
Lexus a dominat in clasa de lux pe piata americana inca din 2000, pana cand BMW i-a suflat prima prozitie in iulie. Asta in ciuda faptului ca modelele japoneze sunt vazute in continuare drept foarte fiabile, satisfactia proprietarilor (demonstrata prin studii) fiind la cele mai inalte cote.
Acestea sunt momentele in care te astepti ca producatorul in cauza sa revina in forta cu reduceri sau chiar modele noi, mai bune, dar Lexus prefera, deocamdata, doar sa-si majoreze preturile.
Cresterea - 0,7-1,8%, in functie de model - va afecta IS 250/350, sedan si cabrio, IS-F, SC 430, RX 350 si 450h, dar si LX 570.
Totusi, japonezii nu vor doar sa le ia banii clientilor, ci ofera si cateva echipamente in plus. Astfel, sistemul de asistenta Safety Connect e oferit si pe versiunile fara sistem de navigatie, in timp ce pentru varianta mai complexa (Lexus Enform with Safety Connect) abonamentul pe un an e gratuit.
Dupa aceea, sistemul audio de pe IS 250, IS 350 si IS-F a fost imbunatatit, iar acesta din urma mai primeste jante de 19 toli cu design nou, diferential cu alunecare limitata si tetiere spate rabatabile.
Ultimul update e adjudecat de SC 430 si consta din jante noi, oglinzi cu lumini de perimetru, sistem de navigatie/audio mai performant, dar si o paleta de culori extinsa.