© 2024 Auto.ro
Toyota a declarat recent ca doreste cresterea vanzarilor hibrid si va lua in considerare orice solicitare din partea constructorilor de a imparti tehnologia eco dezvoltata de companie.
O publicatie japoneza sustine ca Toyota si Mazda se afla in negocieri cu privire la un viitor parteneriat pentru dezvoltarea hibrizilor. Purtatorul de cuvant Toyota, Paul Nolasco a declarat insa ca "nu a existat nici o decizie cu privire la o politica care intentioneaza sa ofere sisteme hibride companiei Mazda".
Raportul publicatiei japoneze indica insa faptul ca cei doi constructori sunt in ultimele faze ale finalizarii parteneriatului, in care Toyota se obliga sa furnizeze componentele sale cheie in materie de hibrizi: motor, baterii sau alte piese electronice.
Conform aceleiasi surse japoneze, parteneriatul ar permite ca Mazda sa inceapa comercializarea hibrizilor sub propriul brand, incepand cu 2013. Presupusa tinta de vanzari anualaa fost estimata la aproximativ 100.000 de vehicule.
Zvonurile potrivit carora Mazda se afla in cautarea unui parteneriat cu un alt constructor au aparut in momentul in care Ford a vandut 33.4% din actiunile Mazda. Ford mai detine 13.8 procente din Mazda si inca mai pastreaza unele legaturi de cooperare.