© 2024 Auto.ro
Mazda incheie ultimele 12 luni in crestere, cu un volum de 836 de unitati comercializate pe piata locala, mai mult cu 11% decat in 2009, cand constructorul japonez a raportat 752 de autovehicule vandute. Acest rezultat a fost realizat pe o piata in scadere.
Cresterea a fost sustinuta in principal de SUV-ul CX-7 si de compacta Mazda3. CX-7 a avut un volum de 138 de unitati si o crestere cu 38% fata de anul anterior, in timp ce Mazda3 a fost vanduta in numar 333 de exemplare, in crestere cu 34% fata de perioada precedenta.
Topul celor mai bine vandute modele Mazda in 2010 este completat de Mazda2, cu 247 de unitati si o crestere cu 15% fata de cele 12 luni anterioare.
“Desi piata auto a continuat sa scada in 2010 Mazda a reusit sa creasca volumul vanzarilor, in principal prin prisma evolutiei foarte bune a doua dintre cele mai populare modele, CX-7 si Mazda3, ambele cu cresteri mai mari de 30%. Dorim sa mentinem acest trend si in 2011, pentru care am stabilit un obiectiv de 850 de unitati vandute si o cota pe segmentul de automobile de import de 1,2%” a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda.