© 2024 Auto.ro
Mercedes-Benz sustine, pentru a treia oara consecutiv, creativitatea si inovatia in print, in cadrul AdPrint 2010, singurul festival european de publicitate care celebreaza meritele echipelor de creatie in realizarea celor mai bune printuri din Europa.
Modelele Mercedes-Benz Clasa E si GLK, alaturi de autovehicule Mercedes-Benz Viano si Mercedes-Benz Vito au reprezentat masinile oficiale ale celei de a 11-a editie AdPrint, desfasurata in Bucuresti intre 25 si 28 martie.
Fiind una dintre marcile care au stat la baza unor campanii remarcabile de publicitate, world wide, si care au provocat in nenumarate randuri spiritul creativ al publicitarilor, Mercedes-Benz a continuat si in acest an asocierea cu unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din Europa.
Si in acest an, juriul care a evaluat toate lucrarile inscrise in competitie, a reunit unele dintre cele mai cunoscute nume din advertising-ul european. Astfel, juriul care a premiat creativitatea in toate formele pe care le poate avea in print a fost prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson Londra, care l-a avut coleg de echipa pe Colin Nimick, Executive Creative Director OgilvyOne Londra. Celelalte echipe de jurizare au fost alcatuite din: Jens Mortier, Partner and Creative Director, Mortierbrigade - Belgia, Philippe de Ceuster, Partner and Creative Director, Mortierbrigade – Belgia, Christian Bunyan, Senior Creative, KesselsKramer, Jennifer Skupin, Senior Creative, KesselsKramer, Alex Martinez, Executive Creative Director, JWT Spain, Fernando Codina, Creative Director, SantaMarta Barcelona, Chris Garbutt, Executive Creative Director, Ogilvy & Mather France, Nick Hine, Creative Director, Ogilvy & Mather France, Enrico Dorizza, Executive Creative Director, Leo Burnett Italy, Milos Obradovic, Art Director, Leo Burnett Italy, Stefan Schulte, Executive Creative Director and Managing Director, DDB Berlin si Ludwig Berndl, Creative Director, DDB Berlin.
Agentiile romanesti, Grey Bucharest, Propaganda si Tempo Advertising se numara printre castigatorii AdPrint 2010. Juriul a acordat anul acesta cinci trofee de aur si cate sase de argint si de bronz in competitia care a reunit 58 de agentii europene si un total de 318 lucrari.
Dupa festivitatea de premiere, Mercedes-Benz te invita sa admiri campaniile inscrise in competitia AdPrint 2010, care sunt expuse pana la sfarsitul lunii aprilie pe un suport neconventional - gardul ce inconjoara Muzeul National de Arta al Romaniei, automobilele Mercedes-Benz fiind accesibile si vizibile pentru publicul larg.