© 2024 Auto.ro
Se pare ca problemele cu infrastructura nu-i nemultumesc numai pe cei de la Ford, ci au fost cauza principala a hotararii Mercedes-Benz de a nu investi in Romania, dupa cum a declarat Andreas Von Mettenheim, ambasadorul german la Bucuresti.
Ambasadorul a explicat ca, daca pentru un cetatean acest aspect mai poate fi trecut cu vederea, pentru industria de profil infrastructura este esentiala: “Pot sa ma descurc cu asta. Nu trebuie sa ajung intr-o ora de aici la Brasov. Dar este o problema pentru industrie".
Si Ford ar vrea sa produca la Craiova 1000 de masini pe zi, insa problemele la infrastructura ar impiedica livrarea acestora. "Am ajutat la deschiderea uzinei Ford de la Craiova. Stiti care este planul? Constructia a 1.000 de masini pe zi. Imaginati-va cate locuri de munca se vor crea, ce va insemna pentru exporturile Romaniei si pentru balanta comerciala. Dar stiti ce? Daca nu construiti o noua autostrada acolo, daca nu imbunatatiti sistemul feroviar de acolo, acele masini vor sta in parcare. De fapt, Ford nu va construi masinile sa stea in parcarea uzinei. Ei vor sa le vanda. Nu poti muta 1.000 de masini pe zi din Craiova cu infrastructura existenta", a explicat intr-o emisiunea televizata Mark Gitenstein, ambasadorul SUA.