© 2024 Auto.ro
Mercedes-Benz Vans intentioneaza sa se dezvolte pe baza rezultatelor bune ale anului precedent pentru a continua cresterea in 2011. Fundamentul acestui succes il constituie concentrarea pe termen lung a diviziei, care se sprijina pe trei piloni: consolidarea pietelor traditionale si patrunderea pe piete noi si de perspectiva; furnizarea de produse atragatoare si asumarea pozitiei de lider tehnologic.
Un element-cheie pentru cresterea in continuare implica patrunderea mai accentuata pe pietele in crestere si exploatarea lor superioara.
Mercedes-Benz Vans investeste constant in produse si tehnologii si, prin urmare, dispune de o gama de produse foarte noi. Anul trecut, compania a lansat pe piata noile modele Viano si Vito. In patru ani, divizia a cheltuit mai mult de 250 milioane de euro pentru consolidarea acestor doua serii de productie.
Noul Viano Avantgarde Edition 125 entuziasmeaza clientii de la inceputul lunii aprilie 2011. Acesta a fost special creat pentru aniversarea a 125 de ani de la crearea automobilului.
Toate autovehiculele comerciale usoare Mercedes-Benz sunt echipate cu tehnologia BlueEFFICIENCY, care raspunde celor mai inalte standarde de eficienta, economie, si respectare a mediului. Un alt autovehicul, Vito E-CELL, este primul autovehicul comercial usor electric de serie de pe piata, ceea ce il face exponentul principal al conceptului de "mobilitate verde." Incepand cu acest an, se va livra catre clienti un numar total de 2.000 de unitati din aceste autovehicule.
Referindu-se la obiectivul pe termen scurt al diviziei pentru anul 2011,Volker Mornhinweg, Mercedes-Benz Vans Manager, a declarat: "Ne dorim ca anul acesta vanzarile la nivel mondial de autovehicule comerciale usoare Mercedes-Benz sa se majoreze cu doua cifre. Bazele unei asemenea cresteri exista deja: produsele noastre exceptionale si strategia corecta. Divizia intentioneaza sa-si sporeasca vanzarile la 325.000 de unitati in 2013. "