© 2024 Auto.ro
Planul tunerului oficial al casei Mercedes, acela de a inlocui actualul V8 aspirat de 6,2 litri cu un motor similar ca si configuratie, dar mai mic si mai economic, va intra in vigoare in ultimul trimestru al lui 2010.
Perioada intrarii in serviciu a noului propulsor a fost confirmata de catre boss-ul departamentului de cercetare-dezoltare din cadrul Daimler, Thomas Weber, care a mai tinut sa precizeze ca acesta isi va face debutul la Salonul Auto de la Paris.
Viitoarea motorizare de top AMG va avea o cilindree de 5,5 litri si dubla supraalimentare, urmand a fi mai eficienta decat monstrul de 6.208 cmc. AMG tinteste un consum de combustibil si un nivel al emisiei de noxe sensibil mai mici decat ale actualului V8, fara insa a face acelasi lucru si cu numarul de cai putere.
Dimpotriva: se zvoneste ca noul motor va fi mai performant decat cel regasit azi sub majoritatea varfurilor de gama Mercedes, in conditiile in care acesta din urma propune deja intre 457 si 525 CP.