© 2024 Auto.ro
Modificarile prin care trece un Mercedes CL 600 pentru a deveni un CL 65 AMG nu sunt nici pe departe unele minore - fie doar si daca ne referim la designul exterior -, insa pentru baietii de la ASMA Design asta conteaza mai putin.
In definitiv, ce e rau in a capta intreaga atentie a celor din jur, chiar si atunci cand te ajuti de un obiect cu o calitate estetica discutabila?
OK, poate ca ar fi trebuit sa ne obisnuim de atatia ani de zile cu acea parte frontala precum un plug de deszapezire, ce a devenit un trademark al operatiunilor de tuning ASMA. Sau cu acel diffuser colosal, talonat indeaproape de patru evacuari ovale. Sau, bineinteles, cu jantele de 22 inch, ale caror dimensiune pare chiar mai mare gratie kit-ului de suspensie ce a micsorat garda la sol cu 35 mm. Dar e greu sa faci toate astea cand privesti tabloul de la distanta si constati ca din eleganta masinii de la care s-a pornit nu a mai ramas mare lucru.
In alta ordine de idei, nu mai e loc de sentimente contradictorii cand arunci un ochi sub capota: gratie modificarilor efectuate asupra agregatului V12, acesta a ajuns la 725 CP si 1.180 Nm, permitand gigantului de peste cinci m lungime sa ajunga la o viteza maxima de 330 km/h. Si totusi, in ce "hal" arata...