© 2024 Auto.ro
Ca oricare alt mare jucator din industria auto, si Nissan spera ca recesiunea economica sa se incheie cat de repede posibil; pe de alta parte insa, diminuarea puterii de cumparare in randurile populatiei europene lucreaza de minune in avantajul proaspat-lansatului Pixo.
Nissan prevede – prin vocea managerului de produs Thomas Ebeling – vanzari mai mari decat cele initial anticipate pentru Pixo, o masina care va ajunge in show-room-uri la preturi in jurul a 8.000 de euro. “Cred ca putem mai mult decat cele 30.000 de unitati initial planificate. Recesiunea a marit viteza cu care consumatorii se orienteaza catre segmentul masinilor mici”, a declarat Ebeling.
Nici nu e de mirare, cu oferte precum... ei bine, chiar Pixo: versiunea de baza, echipata cu un motor de un litru si 64 CP, va fi una dintre cele mai “verzi” comercializate pe taram european gratie unei cantitati de doar 103 grame de CO2 emanata la fiecare kilometru parcurs.
Cat despre pretul scazut, nu trebuie sa il priviti cu neincredere: costurile au fost drastic reduse inca din momentul in care Pixo s-a dovedit a fi doar un Suzuki Alto usor redesenat si cu o sigla diferita.