© 2024 Auto.ro
Concurenta in sectorul tunerilor specializati in modelele Porsche este atat de puternica, incat lansarile de programe se succed cu acea repeziciune ce ne aduce aminte de productia pe banda rulanta.
Practic, nici nu mai stim cine a fost ultimul care a ridicat miza, insa stim cu siguranta cine urmeaza la rand: speedART si al sau 911 Turbo botezat BTR II 580.
Revizuirea electronicii motorului boxer de 3,8 litri, cresterea presiunii de supraalimentare si instalarea unei evacuari mai performante au ridicat puterea la 580 CP si cuplul maxim la 720 Nm (de la 500 CP, respectiv 650 Nm), insa o buna parte din meritul pentru cele 3,2 secunde obtinute in timpul sprintului de la 0 la 100 km/h trebuie acordat si cutiei de viteze PDK.
Asa, cum de altfel, kit-ul aerodinamic – ce include un spoiler fata cu “buza” deportanta, un diffuser scobit in bumper-ul posterior, un set de praguri laterale si un eleron proeminent, montat pe capota motorului – tine lucrurile sub control atunci cand BTR II 580 se indreapta catre viteza maxima de 325 km/h.
speedART modifica motorul si amelioreaza aerodinamica masinii in schimbul sumei de 14.990 de euro (9890 de euro pentru plusul de cai si cuplu, 5.100 de euro pentru bodykit), insa, cu siguranta, opera nu poate fi considerata una desavarsita fara acele roti cu jante de 20 de inch. Care adauga pe factura inca 6.640 de euro...