© 2024 Auto.ro
In toamna lui 2008, dupa ce deja isi cladise o reputatie solida printre detinatorii de modele Ferrari, Rolls-Royce, Bentley si Aston Martin, Mansory s-a hotarat sa intre si in atentia numerosului fan-club Porsche.
Pentru a nu avea prea multe batai de cap, tunerul german s-a hotarat sa cumpere divizia specializata a elvetienilor de la Rinspeed, unul dintre primele produse sub noul patronaj fiind Chopster. Acum, e timpul pentru o noua variatiune pe aceasta tema...
La o prima vedere, diferente intre el Chopster-ul original aproape ca nu exista, avand in vedere ca avem de-a face cu acelasi design foarte bombastic, aceeasi caroserie coborata cu 60 mm si latita cu alti 80 mm, acelasi bodykit care imbraca exteriorul (si sufoca interiorul) in fibra de carbon si acelasi motor V8 de 710 CP si 900 Nm, ce permite fostului Porsche Cayenne Turbo S sa ajunga la o viteza maxima de 302 km/h.
La o a doua vedere... lucrurile raman la fel: habitaclu cu patru scaune din, err, fibra de carbon, tren de rulare cu suspensii sport ajustabile (garda la sol poate cobori cu 45 mm), jante de 23 de inch odhinind sub bosajele obeze si un sistem de franare cu discuri de 420x40mm pe fata si 375x30 mm pe spate.
OK, aruncam o ultima privire. Ah, intr-adevar – masina e vopsita altfel...