© 2024 Auto.ro
De 12 ani, Renault este liderul incontestabil pe piata utilitarelor, in Europa Occidentala. Pentru a-si consolida aceasta pozitie, Renault isi reinnoieste gama in 2010, lansand trei noi modele: noile Trafic si Kangoo Express Maxi, care sunt disponibile in Romania de la 1 mai, si noul Renault Master, care poate fi comandat incepand cu luna aceasta.
Noua gama de vehicule utilitare Renault acopera astfel volume mergand de la 3 pana la 22 metri cubi.
Noul Renault Master, modelul de referinta al noii game de utilitare Renault, propune un design care reflecta robustetea, iar pozitia la volan ofera o ergonomie mai buna, pentru un confort maxim. Noul Renault Master dispune, de asemenea, de un sasiu care imbina eficienta si confortul, indiferent de incarcare.
Echipat cu noul motor 2.3 dCi, care respecta normele Euro5, noul Renault Master propune trei niveluri de putere: 100, 125 si 150 CP. Cu un consum mai mic cu 1 l/100 km fata de versiunea precedenta, care incepe de la 7,4 l/100 km*, noul Renault Master este leader de piata si in ceea ce priveste motorizarile economice si ecologice. De asemenea, costurile de intretinere au fost reduse cu 27%* si sunt printre cele mai avantajoase de pe piata.
Datorita noului motor cu propulsie, gama se imbogateste cu inca o dimensiune care ofera un volum util de pana la 22 m3 si o versatilitate extrem de mare: peste 350 de versiuni disponibile.
Habitaclul dispune de cel mai mare numar de spatii de depozitare de pe piata, ergonomice si integrate. Noul Renault Master ofera un confort demn de un autoturism. Ergonomia spatiului a fost imbunatatita, astfel incat sa ofere un maxim de confort, chiar si pe drumuri lungi. Habitaclul devine mai confortabil, cu o extindere de 5,7 cm a spatiului longitudinal in cabina, ceea ce inseamna mai mult spatiu la picioare. Scaunul soferului este mai mare si mai usor de manevrat, cu numeroase reglaje disponibile si comenzi amplasate ergonomic.
Cabina noului Renault Master este transformata intr-un adevarat spatiu de lucru, cu ajutorul a doua inovatii marca Renault: o tableta retractabila pentru documente, si o tableta rotativa plasata in spatele scaunului central – cand acesta este rabatat, tableta se transforma in birou.
Noul Renault Master dispune si de un sistem performant de climatizare, cu comenzi electrice precise si usor de utilizat, iar izolarea termica si fonica a cabinei este deosebit de eficienta. Toate motorizarile disponibile pe noul Renault Master sunt echipate cu un amortizor care filtreaza vibratiile.
De asemenea, echipamentele disponibile la bordul noului Master ofera un confort maxim, la nivelul unui autoturism: cheie de acces « maini libere », faruri de viraj, echipament audio complet, sistem de navigatie Carminat TomTom® cu IQ Routes (acesta calculeaza traseele cele mai rapide, cu ajutorul bazelor de date continute de sistemul Carminat TomTom®).
Si calitatile dinamice ale noului Renault Master ofera o placere de a conduce demna de un autoturism, cu ajutorul motorizarilor performante si economice, care permit o foarte buna manevrabilitate si emisii reduse de CO2.
Noul motor 2.3 dCi este conceput special pentru a raspunde nevoilor specifice ale unui vehicul utilitar, cu trei niveluri de putere (100, 125 si 150 CP), si este identic pentru versiunile cu tractiune si cele cu propulsie. Noul Renault Master dispune de un tren de rulare pseudo Mac Pherson cu bara anti-ruliu in serie, care garanteaza o stabilitate foarte buna. Pentru toate motorizarile, noul Renault Master propune o cutie de viteze mecanica in 6 rapoarte. Toate motoarele existente pe noul Renault Master raspund normelor Euro5.
Siguranta este, ca intotdeauna la Renault, o preocupare de baza, si noul Renault Master nu face exceptie, fiind dotat cu numeroase echipamente, care-l fac unul dintre cele mai sigure vehicule din segmentul sau: airbag-uri frontale si laterale, atat pentru sofer, cat si pentru pasager; centuri cu pretensionatoare si limitator de efort; vizibilitate excelenta; cea mai scurta distanta de franare din segment: 44,70 m pentru versiunile cu tractiune si 46,60 m pentru versiunile cu propulsie; ABS cu repartitor de franare, AFU (asistenta la franarea de urgenta) si MSR (reglarea cuplului motor), ESC adaptativ in functie de greutate; faruri de viraj fixe; echipamente pentru protejarea bunurilor in zona de incarcare.
Pretul de lansare pentru noul Master incepe de la 16.400 Euro, fara TVA (20.336 Euro cu TVA; pret valabil pentru versiunea Sasiu Cabina Simpla, 2.3 dCi 125 CP; taxa de poluare: 0).
Pentru clientii persoane juridice, Renault a lansat conceptul “Pro+” in 20 de tari, printre care se afla si Romania. Renault Pro+ propune o solutie practica si eficienta pentru orice nevoie, pe principiul “one stop shop”.
Renault si-a propus de asemenea sa ofere solutii mai ecologice si accesibile pentru toti cei interesati. Astfel, Renault si-a extins semnatura eco2 la intreaga sa gama de vehicule comerciale.