rss

Noutatile Renault la Salonul Auto de la Paris

  1. 30/09/2010
  2. Categoria: Renault
  3. Tags: Renault

Lansand o gama completa de vehicule electrice, Renault marcheaza inceputul unei noi epoci in istoria automobilului.
Vehiculul 100% electric este singura solutie care permite mobilitatea cu zero emisii de carbon, si aceasta este disponibila pentru toti cei interesati. In acord cu politica de protejare a mediului adoptata de Renault, sub semnatura “eco²“, vehiculele electrice Renault Z.E. sunt destinate unui public larg, pentru a contribuii semnificativ la dezvoltarea durabila.

In ceea ce priveste preturile acestor vehicule, Renault Fluence Z.E. va fi comercializata la un pret incepand de la 21.300 euro cu TVA inclus in Franta (fara baterie, si cu stimulentul fiscal de 5.000 dedus), si la un pret estimativ de 26.000 euro cu TVA in Europa (fara baterie, fara stimulente fiscale) – pretul final difera in functie de TVA aplicata in fiecare tara.

Renault Kangoo Express Z.E. va fi vandut la un pret incepand de la 15.000 euro in Franta (fara baterie, fara TVA, si cu deducerea stimulentului fiscal), si incepand de la 20.000 euro in Europa (fara baterie, fara TVA, fara deducerea stimulentelor fiscale).

La acest pret se adauga costul abonamentului pentru baterie – 79 euro fara TVA pentru Fluence Z.E. si 72 euro fara TVA pentru Kangoo Express Z.E.

Odata cu anuntarea preturilor, Renault deschide rezervarile pentru Fluence Z.E. si Kangoo Express Z.E.

La Salonul Auto de la Paris, Renault va prezenta si celelalte vehicule ale gamei electrice: Twizy si ZOE Preview. Acestea vor dezvalui design-ul vehiculelor de serie, care se vor comercializa in al doilea semestru al lui 2011 si, respectiv, al lui 2012.

Renault, consecvent valorilor sale, propune vehicule electrice care raspund standardelor de calitate, de siguranta, de habitabilitate si de confort ale marcii.

In paralel, Renault lucreaza la dezvoltarea infrastructurii de incarcare a bateriilor, realizand numeroase parteneriate cu autoritati publice, companii din domeniul energetic etc., astfel incat comercializarea in masa a vehiculelor electrice sa devina o realitate. Pana in acest moment s-au semnat 63 de acorduri in intreaga lume, si inainte de momentul comercializarii, vehiculele electrice Renault vor putea fi vazute pe sosele.

Schimbare de stil

Primul proiect realizat de Laurens van den Acker, noul director de design al Grupului Renault, marcheaza debutul unei serii de concept-cars ce vor ilustra noua viziune Renault in materie de design. Renault DeZir, prototipul cu vocatie sportiva, reprezinta si baza pe care se va dezvolta design-ul urmatoarelor vehicule care vor fi produse de Renault.

Noul concept-car arata ca Renault se indreapta catre un design care sa provoace emotie, si care poate fi rezumat in trei cuvinte: simplu, senzual, cald. Cu liniile sale fluide, si culoarea rosie aprinsa, DeZir exprima pasiunea pentru automobile. Propulsat de un motor electric, noul concept-car de la Renault ofera eleganta, si in acelasi timp respect pentru mediu.

Evolutie in gama premium

La Salonul Auto de la Paris, Renault prezinta cele trei fatete ale noii sale game premium:
Renault Latitude: o berlina spatioasa, axata pe confort si pe echipamente inedite pentru segmentul din care face parte, echipamente care ofera o stare de bine si o atmosfera agreabila la bord.
Noua Renault Laguna: berline si break-uri agile si dinamice, axate pe placerea de a conduce, si care au trecut printr-un lifting, incorporand si noul sistem 4Control cu patru roti directoare
Noul Renault Espace: monovolumul spatios, o adevarata referinta a segmentului sau, care ofera un nivel maxim de confort tuturor pasagerilor si care beneficiaza acum de noi proiectoare cu LED-uri, precum si de noul sistem de navigatie Carminat TomTom® Live.

La Salonul Auto de la Paris, Renault prezinta in premiera mondiala versiunea europeana a noii sale berline premium, Latitude. Axata pe confortul si starea de bine a pasagerilor, Latitude este un automobil perfect pentru familie, si propune numeroase echipamente inedite pentru acest segment. Habitaclul extrem de spatios si foarte bine antifonat participa si el la crearea starii de bine. Cu proportiile sale echilibrate, design-ul stilat si robust si motorizarile puternice, Latitude combina eleganta cu performantele dinamice si invita la drumuri lungi.

Noua Laguna facelift se prezinta la Salonul de la Paris cu o parte frontala mai agresiva, motorizari Renault eco2 cu un nivel si mai scazut de emisii, dintre care amintim motorul dCi 110 care emite doar 120 g de CO2/km. Sistemul 4Control cu 4 roti directoare este disponibil acum pe toate motorizarile, fiind astfel mai accesibil ca oricand. Noua Laguna beneficiaza si de noul sistem de navigatie Carminat TomTom® Live si de sistemul audio Bose Sound System®, si va fi comercializata din noiembrie.

Noul Renault Espace, singurul monovolum care ofera acelasi nivel de confort soferului si celorlalti pasageri, profita de Salonul de la Paris pentru a prezenta un design mai atractiv si prestatii superioare. Noile proiectoare, echipate cu tehnologia LED, se regasesc pe culoarea bleu perla, iar la interior se remarca navigatia conectata in timp real Carminat TomTom® Live, sistemul 3D Sound by Arkamys® cuplat la noi solutii de conectivitate (USB-jack) si tratarea scaunelor cu solutia Teflon® anti-maculare. Motoarele centrale ale gamei, dCi 130 si 150 CP, au emisii de carbon mai scazute fata de generatia anterioara, de la 190 la 170 g / km (-20g/km).

Tehnologii inovatoare si protectia mediului

Renault are ambitia de a fi pionierul mobilitatii durabile pentru toti, transformand automobilul intr-un instrument care ofera libertate. Pentru a reusi, Renault se pozitioneaza in topul constructorilor preocupati de mediu, cu emisii reduse de carbon, prin: 100% electrice cu zero emisii

In cadrul Salonului Auto de la Paris, Renault prezinta in premiera cel mai nou motor al sau, 1.6 dCi 130 CP. O noutate absoluta, acest motor cu o cilindree de 1,6 litri va inlocui progresiv motorul 1,9 dCi. Cu ajutorul cilindreei reduse cu 16% fata de 1,9 dCi si al aplicarii unor solutii tehnologice inovatoare, noul motor prezinta emisii de carbon diminuate semnificativ – 30 g/km fata de 1.9 dCi, si un consum redus cu cel putin 20%. Renault adauga la strategia sa de downsizing al cilindreei o serie de tehnologii rare in acest segment: Stop & Start, EGR Basse Pression, Energy Smart Management, Variable Swirl. Acest nou grup motopropulsor va oferi, inca de la lansare, performante comparabile cu cele ale predecesorului sau cu o putere de 96 kW (130 CP) si un cuplu maxim mai generos (320 Nm) disponibil pe o plaja mai larga de turatii. 

Noul motor 1.6 dCi 130 CP va fi comercializat din primvara lui 2011 si va disponibil intr-o prima faza pe Grand Scénic. Echipat cu acest nou motor, Grand Scénic va afisa un consum de 4,5l/100km si emisii de CO2 de 119 g/km.

Transmisia automata EDC (Efficient Dual Clutch) propusa pe familia Mégane ofera confortul unei cutii de viteze automate, si in acelasi timp consumul si emisiile de CO2 ale unei cutii manuale.

Sport & Chic

Salonul de la Paris 2010 ilustreaza foarte bine toata expertiza Renault Sport Technologies (R.S.T), care prezinta la standul Renault urmatoarele:

•    Renault Wind, roadster-ul coupé compact cu un sistem de decapotare foarte inventiv  
•    Renault Mégane R.S., modelul sportiv de referinta
•    Renault Mégane Coupé GT, Renault Mégane Coupé Cabrio GT si Renault Mégane Sport Tourer GT line
•    Renault Laguna coupé Monaco GP, al carei sasiu 4Control a fost dezvoltat de catre R.S.T.
•    Twingo Gordini R.S.
•    Clio Gordini R.S.


Vizualizari: 2663