© 2024 Auto.ro
China este o piata in crestere pentru totii constructorii de automobile, care in ciuda haosului economic, aduce venituri importante. Renault este probabil cel mai bun exemplu, de vreme ce vanzarile constructorului francez au crescut cu nu mai putin de 300 la suta in primele cinci luni ale anului.
Renault planificase initial sa vanda 2.000 de masini in China, in 2009, dar compania are acum scopul de a furniza pana la 6.000 de unitati. SUV-ul Koleos, care a sosit in China in luna aprilie, este de asteptat sa inregistreze vanzari de pana la 5.000 de unitati pana la sfarsitul acestui an. Renault Koleos este produs de Renault Samsung Motors la uzina din Busan, Coreea de Sud.
"De fapt, China a devenit, nu numai cea mai rapida piata de dezvoltare a lui Renault, dar si cea mai profitabila piata datorita unitatilor vandute. China este acum cea mai importanta piata pentru Renault" a declarat Robert Chan, presedintele Diviziei Renault China.
In ceea ce priveste planurile pe termen scurt, Renault intentioneaza sa introduca motoarele de 1.4 litri si 1.6 litri in tara in urmatorii trei ani si sa produca masina la nivel local, in special cu scopul de a taia costurile pentru intampinarea cresterii crescande.
Nu se stie deocamdata daca producatorul francez impreuna cu aliatul sau Nissan, intentioneaza sa aduca masini electrice in urmatorii ani, in China.