© 2024 Auto.ro
Renault-Nissan a vandut anul precedent un numar record de autovehicule: 7.276.398 unitati, in crestere cu 19,6% fata de 2009. Aceste rezultate au propulsat alianta franco-japoneza in fata grupului Volkswagen din punct de vedere al cifrei de vanzari.
Astfel, Renault-Nissan s-a clasat pe pozitia a treia in topul vanzarilor, lasand in urma germanii de la Volkswagen care au ocupat locul patru. Din totalul vanzarilor de 7.276.398 unitati, brandul Nissan a reusit sa comercializeze 4.080.588 de masini, in timp ce Renault a vandut 2.625.796 de vehicule. Marca low-cost Lada a livrat clientilor 570.014 automobile.
„In 2010, Alianta Renault-Nissan a reusit sa inregistreze vanzari globale record si o cota de piata fara precedent. Performantele noastre au fost incurajate in particular pe pietele emergente unde brandurile Aliantei au continuat sa creasca si sa-si mareasca cotele de piata”, a declarat Carlos Ghosn, presedinte si CEO al Aliantei Renault-Nissan.
China a fost cea mai importanta piata pentru Renault-Nissan, urmata fiind de Statele Unite. In Franta, din totalul de autovehicule comercializate, 30,1% apartin aliantei. In Rusia, 36,5% din masinile vandute au fost livrate de concernul Renault-Nissan, iar in Mexic, 25.3% din automobile au fost din partea Renault-Nissan.