© 2024 Auto.ro
Sub denumirea de “Project Icon”, Land Rover lucreaza la urmatoarea generatie de Defender, una care-si va pierde cateva dintre trasaturile hardcore ca urmare a modernizarii prin care va trece.
Putine masini au avut cariere atat de lungi ca si Defender si au asa de multi fani, ceea ce i-a determinat pe ingineri sa-l modernizeze fara ca sa-i piara esenta: eficienta brutala.
Nu o sa avem parte de un sasiu din aluminiu sofisticat, dar cel din otel va fi extrem de rigid pentru a face fata solicitarilor extreme. Vine de pe actualele Discovery si Range Rover Sport, ceea ce inseamna ca viitoarea generatie de Defender va avea suspensii independente - clasice sau chiar cu perna de aer. Desi asta il va face “mai masina” pe drumurile publice, inginerii vor trebui sa foloseasca toate trucurile daca vor ca urmasul sa fie mai capabil in teren, unde puntea rigida face legea.
Noul model nu va duce lipsa de versiuni de caroserie, fiind gandit drept un vehicul foarte versatil. Motorizarile vor fi cu patru si sase cilindri, foarte probabil doar versiuni diesel, iar asamblarea va fi facuta in China, Rusia, India si nu numai.