© 2024 Auto.ro
Tunerul german JE Design a prezentat kitul de tuning pregatit pentru noul Seat Leon FR, care consta in "condimentarea" ambelor versiuni de motorizare si in cateva imbunatatiri de ordin estetic.
Prin recalibrarea sistemului ECU, motorul pe benzina 2.0 TFSI, care in dezvolta in varianta de serie 211 cai-putere, produce acum o putere maxima de 270 CP, in timp ce cuplul este acum de 355 Nm, cu 75 Nm mai mult fata de propulsorul standard. Cu noul bagaj de resurse, Leon FR sprinteaza de la 0-100 km/h in doar 6,2 secunde, fata de 7,1 secunde.
Motorul turbodiesel 2.0 TDI dezvolta in viziunea inginerilor de la JE Design 204 CP, cu 34 de "cai" mai mult comparativ cu motorul de serie, si 380 Nm de cuplu fata de 350 Nm. Timpul necesar pentru a atinge "suta" a fost redus de la 8,2 secunde, la 7,6 secunde.
Din punct de vedere vizual, Leon FR a primit un kit aerodinamic care contine un set de portiere cu deschidere verticala, un nou spoiler frontal cu o buza dubla, noi praguri laterale, un difuzor de aer posterior, jante din aliaj de 19 inch, suspensii sport care reduc garda la sol cu pana la 35 mm si un nou sistem de evacuare. La interior au fost montate scaune sport din piele neagra cu insertii portocalii, incalzite si cu functie masaj, volan, schimbator de viteze si levier al franei de mana imbracate in piele.
Costul acestor imbunatatiri (1.499 de euro pentru modelul pe benzina si 1.339 de euro pentru diesel) ridica pretul masinii la 12.652 de euro si, respectiv, 12.552 de euro. Seat Leon FR by JE Design isi va face debutul in cadrul Essen Motor Show, care isi va deschide portile pe 28 noiembrie.