© 2024 Auto.ro
SEAT a investit pana la sfarsitul anului trecut aproape 510 milioane euro (inclusiv 110 milioane euro in cercetare-dezvoltare), compania reusind sa consolideze bilantul.
Rezultatul net a fost -187 milioane euro, in comparatie cu +44 milioane euro din anul anterior. Cu toate acestea, SEAT a reusit sa genereze resurse prin activitatea sa, castigul inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare fiind de 16 milioane euro.
Profitul operational a fost -391 milioane euro (-141 milioane euro in 2008), conform Spanish Accounting Plan.
In 2009 SEAT a facturat cu 15% mai putin, suma totala de 4.101 milioane euro. Fabrica a livrat cu 8.5% mai putine masini decat in anul precedent (337,000 unitati). Pietele pe care Seat a reusit vanzari pe plus au fost Marea Britanie, Franta si Germania.
“SEAT va experimenta o imbunatatire semnificativa in ceea ce priveste vanzarile. Insa 2010 va fi un an dificil daca privim situatia economica. Vom munci foarte mult in acest an pentru a castiga o pozitionare mai buna a marcii si cresterea notorietatii, ne vom pregati pentru ofensiva de produse planuite pentru anul 2012 avand ca obiectiv principal rentabilizarea capacitatilor fabricii din Martorell si transformarea SEAT intr-o companie profitabila”, a declarat James Muir, Presedintele SEAT.