© 2024 Auto.ro
Subaru si-a inceput cariera in mondialul de raliuri cu un Legacy (in 1990), dar, dupa ce l-a inlocuit cu Impreza, cariera varfului de gama japonez a fost scurta in lumea curselor. Pana acum.
Se pare ca niponii vor sa reinvie traditia, inscriind noul Legacy in competitia autohtona de turisme, denumita Super GT. Acesta va alerga la clasa GT 300, dedicata modelelor cu motoare mai mici. Aici, anul trecut, o echipa privata a castigat deja o etapa folosind o Impreza, dar Subaru va trebui sa se implice serios daca vrea sa castige un campionat unde domina nume grele ca Porsche 911 GT3 sau Ferrari F430.
Miscarea vine sa mai revitalizeze imaginea sifonata a constructorului japonez, care n-a reusit mare lucru in WRC in ultimii ani, retragandu-se intr-un final. Frumos ar fi daca Legacy ar ajunge si in cateva campionate europene, ca sa tina interesul ridicat in jurul marcii, pana cand Subaru se va intoarce in WRC.