rss

O noua strategie de promovare pentru Toyota Prius

  1. 20/08/2009
  2. Categoria: Toyota
  3. Tags: campanie, Prius, Toyota

Dupa cum va informam, Toyota a demarat o campanie de marketing, care vizeaza promovarea celei de-a treia generatii Toyota Prius. Intitulata "Harmony", campania a fost creata in incercarea producatorului de a arata ca, prin intermediul hibridul Prius, a gasit echilibrul perfect dintre nevoile omului si conservarea naturii.

Toyota lanseaza acum o noua strategie de promovare a hibridului Prius. Astfel, constructorul japonez a prezentat “Harmony Floralscape”, un afis rutier format din peste 20.000 de flori naturale.

“Harmony Florscape” a fost dezvaluit de-alungul autostrazii Pasadena din orasul Los Angeles, SUA. Acesta este doar primul dintre cele noua desene diferite care vor aparea de-alungul autostrazilor din California, create sa vina in spirjinul campaniei pentru Toyota Prius.

“Prin intermediul acestui parteneriat cu Toyota, vom putea imbunatati aspectul peisajului de-alungul autostrazilor, sa realizam imbunatatirile necesare la sistemele de irigare deteriorate si sa economisim banii proveniti din taxe” au declarat autoritatile locale.

Modelele vor fi afisate si actualizate in urmatoarele patru luni.

Vizualizari: 2926