© 2024 Auto.ro
Din cauza faptului ca imaginea Toyota a fost afectata de plangerile conducatorilor auto cu privire la problemele acceleratiei, se pare ca producatorul japonez a decis sa revizuiasca mesajul de marketing si sa mute atentia pe conceptul de siguranta.
Aceasta decizie a venit de la directorii de top Toyota, care au mai adaugat ca producatorul se confrunta in prezent cu o problema de perceptie, iar modul in care este perceput un brand nu reprezinta si realitatea acestui brand. "Daca un client ne-a eliminat din lista lui, a fost din cauza unei perceptii legate de sigurata Toyota", a declarat Bob Carter, directorul general al diviziei Toyota.
Toyota intentioneaza sa introduca elemente creative in noua campanie, dar detaliile nu au fost oferite presei inca. Totusi, directorii Toyota au spus ca reclamele vor pune in evidenta sistemul de siguranta sporita “Star Safety”.
In ciuda tuturor aspectelor neplacute intampinate, Toyota a ramas marca numarul 1 in vanzarea cu amanuntul in luna august cu toate ca vanzarile de flote au reprezentat doar 6% din volumul total.
Toyota a rechemat mai mult de 12 milioane de vehicule in toata lumea si 10,5 milioane de unitati in Statele Unite, iar cele mai multe reclamatii au fost legate de accelerarea neintentionata.